Zapytanie ofertowe nr 1/08/2019 na realizację zadania pt. Mapa Interaktywna „Tropem Grubej Ryby”
Suwałki 05.08.2019
Suwalskie Stowarzyszenie Opieki Paliatywnej
16-000 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 7
NIP: 8442153087
KRS: 0000226036
Zapytanie ofertowe nr 1/08/2019
na realizację zadania pt. Mapa Interaktywna „Tropem Grubej Ryby”
Przedmiot zamówienia: Kompleksowe utworzenie interaktywnej mapy w oparciu o wysokiej jakości panoramy sferyczne oraz ujęcia filmowe z drona z graficznym menu (panel sterowania)
- Pełna nazwa Zamawiającego (dane do faktury)
Suwalskie Stowarzyszenie Opieki Paliatywnej
16-000 Suwałki ul. Wojska Polskiego 7
NIP: 8442153087
- Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
Utworzenie Mapy Interaktywnej według poniższej specyfikacji:
-> Panoramy tj. tzw. ujęcia kuliste, pokazujące pełną sferę z wysokości:
– 10 do 100 metrów 20 sztuk o rozdzielczości co najmniej 250 milionów pikseli
– 1.6 metrów 108 sztuk o rozdzielczości co najmniej 200 milionów pikseli
-> Migawka filmowa 10 sztuk z lotu ptaka min. 1 min. w rozdz. 4K i 60 FPS w materiale źródłowym
Mapa utworzona w oparciu o powyższe materiały fotograficzne wzbogacone o grafiki, opisy, lektora w języku polskim oraz graficzne menu sterowania.
- Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia – opis działania mapy:
– panoramy wykonanie w technologii HDR
– publikowane na stronach www oraz wygenerowany link możliwy do implementacji na różnych portalach społecznościowych tj. Facebook, Twitter itd.
– licencja umożliwiająca dalszą rozbudowę i wprowadzanie zmian bez żadnych ograniczeń na czas nieokreślony
– wbudowany licznik odwiedzin strony
– brak jakichkolwiek opłat, w tym opłat abonamentowych czy od mikro płatności użytkowników
– ładowanie progresywne panoram – podgląd panoramy jest dostępny niemal natychmiast
– dostępny dla urządzeń zarówno na systemach Android jak i Windows czy iOS, mobilnych i stacjonarnych
– przyciski funkcjonalne w menu sterowania mapą opisane wyświetlającym się napisem
– opcja przybliżenia, oddalenia, samoczynnego obrotu na każdej panoramie
– dodatkowe tryby oglądania panoram tj. FishEye, architektoniczny oraz stereograficzny
– aktywne przejście do innej panoramy, linku
– specjalna funkcja umożliwiająca wysyłanie tzw. e-pocztówki (użytkownik kadruje zdjęcie z panoram)
– mapa musi być wzbogacona o inteligentną autorotację, która będzie się automatycznie zatrzymywać po najechaniu na hot-spot oraz ruszała po przesunięciu myszki poza jego obszar
– wykonane materiały fotograficzne muszą zostać połączone w sferyczny mapę VR 360 stopni, który będzie można oglądać poprzez przechodzenie z panoramy do panoramy dzięki graficznemu menu wyświetlającemu miniaturki prezentowanych miejsc
– utworzona mapa oznaczony będzie odpowiednimi logotypami informującymi o źródłach współfinansowania w ramach programu operacyjnego „Rybactwo i Morze”
– mapa wykorzystywała będzie nowoczesną funkcję korzystania z modułów graficznych wbudowanych w urządzenia obsługujące tworzoną mapę
– innowacyjne „hot-spoty” w formie animacji komputerowej powiększające się i prezentujące fragment obrazu miejsca do którego dany hotspot umożliwia przejście, w formie „pustego obszaru” w środku hotspotów niezasłaniające obszaru oglądanej panoramy
– podkład muzyczny o barwie muzyki relaksacyjnej
– dodatkowo możliwe będzie dodawanie zdjęć klasycznych oraz dodatkowych informacji w formie tekstowej lub plików z rozszerzeniem pdf dostarczone przez Zamawiającego.
– zaaplikowanie utworzonej migawki filmowej z lotu ptaka do mapy
– technologia użyta do utworzenia mapy: HTML
- Dodatkowe informacje i wymagania:
Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową i kompleksową realizacją zamówienia (w tym musi uwzględniać wszystkie składniki cenotwórcze, w tym wszelkie podatki czy ewentualne koszty dodatkowe z góry nieplanowane), zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu.
Wykonawca wybrany do realizacji przedmiotowego zadania, składając ofertę zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich działań zgodnie z każdym zapisem w ramach przedmiotowego zapytania ofertowego.
W ramach oddania przedmiotu umowy, przed podpisaniem protokołu odbioru dzieła Wykonawca zobowiązuje się do przekazania materiałów dokumentujących zrealizowanie przedmiotu umowy w sposób profesjonalny, wykazując spełnienie wszystkich warunków zapytania ofertowego (m. in. dowody wykonania materiałów fotograficznych o wymaganej jakości opisanej w przedmiotowym zapytaniu ofertowym).
W ramach zamówienia Wykonawca przekaże licencje prawa autorskie do wykorzystywania aplikacji jak i materiałów fotograficznych na wszystkich polach eksploatacji na czas nieokreślony.
Wykonawca składając ofertę oświadcza iż jest w posiadaniu lub ma wynajęty odpowiedni sprzęt jak i posiada zasoby kadrowe niezależnie od formy zatrudnienia lub współpracy – niezbędne do realizacji przedmiotowego zadania.
W ramach przedmiotowego zapytania ofertowego wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
W przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym nastąpi unieważnienie postępownia.
- Sposób opracowania i złożenia oferty
5.1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w tym również podmioty występujące wspólnie.
5.2 Ofertę należy sporządzić i złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim.
Zastrzega się, że Zamawiający i Wykonawca w trakcie prowadzenia postępowania oraz realizacji Umowy, na każdym jej etapie oraz w każdej formie komunikują się w języku polskim, przy czym dopuszcza się używanie w oświadczeniach, ofertach oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 roku o języku polskim (Dz. U. z 2011 r., Nr 43, poz. 224 z późn. zm.).
5.3 Ofertę należy sporządzić i złożyć na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
5.4 Wymagane jest podpisanie oferty (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką) przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Wszelkie ewentualne poprawki powinny być dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone parafą osoby/osób podpisującej ofertę.
- Forma i termin złożenia dokumentów
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, osobiście, pocztą lub kurierem. W przypadku nadania Oferty pocztą decyduje data wpływu przesyłki do Zamawiającego. W przypadku nadania oferty przesyłką kurierską decyduje data wpłynięcia Oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie są zwracane do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej na adres email: stowarzyszeniessop@gmail.com z dopiskiem w tytule maila „Odpowiedź na zapytanie ofertowe nr 1/08/2019”. W przypadku składania oferty pocztą elektroniczną – dopuszcza się przesłanie załączników w formie skanów.
6.1 W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie do oferty oryginału pełnomocnictwa ogólnego lub szczególnego do reprezentowania Wykonawcy z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie.
6.2 Dokumenty składane są w oryginale lub w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
6.3 Oferty można składać do dnia: 21.08.2019 r.
- Kryteria oceny ofert:
cena – 100%
- Wszelkie pytania proszę kierować na:
adres email: stowarzyszeniessop@gmail.com lub telefonicznie pod nr tel. 500 392 580
Załączniki:
Załącznik 1 – Formularz Ofertowy